09 Aralık 2007

2008 OKS SINAVI VE 2007 OKS TABAN PUANLARI

taban puanları nedir?
A lisesinin taban puanı o yıl A lisesine giren en son öğrencinin puanıdır.yani A lisesi 96 öğrenci alıyorsa ve 96.sırada bulunan öğrencinin puanı 900.00 ise A lisesinin taban puanı 900.00 dür.
peki taban puanları nasıl artar nasıl azalır?
Taban puanlarının artıp artmaması hiçbir şekilde milli eğitim'in elinde değildir.Tamamen öğrenciler ile alakalı bir durumdur.
önce sınavda 1.olan öğrenci yerleştirilir.ardından 2.,3.4.5. ve böyle gider. hiçbir şekilde 4.öğrencinin tercihleri bitmeden 5.öğrenci yerleşemez.
bilmem anlatabildim mi

72 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl bi şey acaba oks o kadar korkunç bi şey mi sizce

Adsız dedi ki...

nasıl bi şey acaba oks o kadar korkunç bi şey mi sizce

Adsız dedi ki...

oks bnm hayatımı mahfetti offf ya bıktım bide aile baskısından bnm ablam da girdi sınava fen lisesini kazandı

Adsız dedi ki...

oks ye bu sene girecem nasıl birşey acaba merak ediyorum.gerçekten çalışıyorum inşallah ben ve arkadaşlarım iyi sonuçlar elde ederiz.

Adsız dedi ki...

oks yi merak ediyorum inşallah askeri liseyi kazanırım

Adsız dedi ki...

bence biz son kurban olarak seçilmemeliydik
ben kazanmak için çok çalışıyom
herkeste çalışıyo kazanırsam buraya tekrar yazıcam buraya kazandım diye

Adsız dedi ki...

oks ye giriceğime çok heycanlıyım...biz son oks kişileri olarak inşallah kolay sorarlar...oks gelsede bitseee :?

Adsız dedi ki...

ya offffffff hergün rüyamda test çözüyorum inşallah kazanırım bnm kuzenimde girdi ama kazanamadı hergün aglıyor. inşallah bende onun gibi olmam.

Adsız dedi ki...

keşke biz son oks olmasaydık çok heyecanlıyım inşallah zor sormazlar

Adsız dedi ki...

ben diyorum ki inşallah oks sınavına girecek herkese başta bana olmak üzere herkese başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

oks hepimiz için cok önemli... bende çol calışıom insallah anadolu veya fen lisesi gelir...

Adsız dedi ki...

Ya abi bu 2008 oks taban puanları ne zaman gösterilecek?...

Adsız dedi ki...

ya oks bu kadar zor bi sınav mı acaba ya

Adsız dedi ki...

yaw sadece girip çıkmak istiom rüyalarıma girior artık kuzenimin 2 si girdi birisi kazandı birisi kazanamadı inşlh..bnde kazanırım..

Adsız dedi ki...

yaw sadece girip çıkmak istiom rüyalarıma girior artık kuzenimin 2 si girdi birisi kazandı birisi kazanamadı inşlh..bnde kazanırım..

Adsız dedi ki...

yaw girip çıksaydık kurtulurduk kuzilerden biri kazandı diğeri kaybetti inşlh bnde kazanırım rüyalarıma girmeye başladı ya oooofffff oooff

Adsız dedi ki...

selam biz oks kızları oks hayatımızı mahfettiiiiiiiiiiiii her gece rüyalarımıza giriyo psikoloji diye bişey kalmadıbizde inşallah kazanırız inşa allah kolay sorarlar herkese şimdiden başarılar

Adsız dedi ki...

yha bence korkmayın sadece kendinize güvenin ben de gircem bu sene kendine güven ve çalışş sadece okeyto..:)

Adsız dedi ki...

offfffffff.neden bu kadar korkuyoruz.arkadaşlar sakin olun yaaaaa.herkes yaptığının karşılığını alacakkk.

Adsız dedi ki...

ya bu oks kadar iğrenc bişi yok ya .. ne o öle hergün test test benm bi akrabam girdi kazanamadı şimdi gezinio saf saf :) insallah kazanırız ya..

Adsız dedi ki...

offf insan oks diyince çok tuhaf oluo heycan basıo insanı inş. kazanırımm herkese başarılr..;)

Adsız dedi ki...

yhaa puuu okss tavan veee tabann puanllaarıı ne samnn gelcekk yhaaa biran önce gllsnnn:(

Adsız dedi ki...

puanları bi koysanızda baksak diommmmmmmm

seda dedi ki...

arkadaşlar herkes sınawa harıl harıl çalışıo,bize düşen onlardanda daha çok çalışmak işallah kazanırım,kazanırsınız
herkese sınawda başarılar....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence bu oks yi bukadar takmamalısınız nede olsa çalışan kazanır tamam bende sınavda bildiklerimi unuturum diye korkuyorum ama olsun herkeze sınavda başarılar dilerim bütün oks ye gircek kızlar öpüldünüz byyyyyyy.

Adsız dedi ki...

ya ben oksden çok korkuom çok çalışıom ama çalıştıklarımla kazanamazsam die çok korkuom biran önce bitmesini istiyorum inş bi anadolu lisesine girerim

Adsız dedi ki...

oksden çok korkuyorum puanları yazsanız

Adsız dedi ki...

ya hepini haklısınız nde korkuom ailem senin hayatın kazansanda sana kazanmasanda diolar ama bn kazanmak istiorum işllh kolay sorarlar yoksa hüseyin çelikle küserim (soruları her ne kadar o hazırlamasada:D):d:d:d:d:d:d:d:d:d

Adsız dedi ki...

oks çok güzel bir şey kazanmayı istiorum ve kazanacak kapasitedeyim kuzenim girdi kazanamadı ama bn onun gibi olmak istemiyorum annem korkuluk gibi başımda duryo test çözdürüyo oks annelerini geçti:s

Adsız dedi ki...

oks öğrencilerin yani bizlerin en korkulu rüyası oldu.ne olur kurtarın son oks kurbanlarını...

Adsız dedi ki...

Abi sen halimizi anlıyorsun biraz...Ben bu OKS yi icad edenin...Bazen ağlayasım geliyo he!!!

Adsız dedi ki...

oks sınavından çok korkuyom biran önce gelip geçse keşke.inşallah kazanırım.Çalışan herkese başarılar.

Adsız dedi ki...

ben bu oks sıtresını sınavdan sonra inş atacam uzerımden ama hangı okula gıdecegımı cok merak edıorum inş herkes istedıgı okulu kazanır

Adsız dedi ki...

oks ye hazırlanıyorum.Kazanamam diyede çok korkuyorum.ALLAH tüm oks öğrencilerine yardım etsin.

Adsız dedi ki...

bende sevmiyorum oksyi bu sene var ne yapcam bilmiyorum inş.allahın yardımıyla kazanıcam.ama çok korkuyorum YA KAZANAMAZSAMMMM

fatmanur dedi ki...

ya arkadaşlar bence son olarak çok sanlıyız çnk bize basit gelme olasılığı çok yüksek.bence emeklerimizin karşılığını alacağız.moral bozmak gibi olmasın ama sınawa 40gün kaldı we bnm çok psikolojim bozuk yaaa.olamaz böle bişi....

Adsız dedi ki...

bencede oks bu sene son seneyiz diye kolay olucak gibime geliyor inşallah öyle olur en azından bi anadolu öğretmen lisesini kazansam yeter... tüm oks ye hazırlanan arkadaşarıma başarılar dilerim inşallah istedikleri okulları kazanırlar:(:(

Adsız dedi ki...

biz hacıpazardan 5 kafadar imköz baş harflerimiz OKS den korkmuyoruz nede olsa biz ERBAA lıyız bizim hedefimiz en azından bir anadolu lisesi kazanacağımıza inaniyoruz.

Adsız dedi ki...

oks'ye iyi calıştım rakip tanımayacak kadar ama bütün oks sınavına girecek arkadaşlarıma başarılar inşallah kazanırızzzzzzz
aminnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

bu oks ye girip çıksaydık bi kurtulsaydık yaaaaaaaaaaaaa
ömrümü yedi bu oks offffffffffff
Allah girenlere yardım etsin benle birlikte az kaldı 3 hafta arkadaşlar

Adsız dedi ki...

herkes bılınkı basarısının hedıyesını alacaktır sorular kolay gelsın zor gelsın fark yapmaz demıyorum ama neyse ya ınsallah oks kaznacagım ama hıc korkmuyorum ben yapacagım ::: basaracagım...

Adsız dedi ki...

bende oksnin son kurbanı olarak çok endişeliyim ama korkmuyorum inanıyorum ki çalışan herkes kazanır bn ve tüm arkadaşlarım çalışıoz eh bide oks kolay olursa bi anadolu lisesine gideriz heralde herkese oks de başarılar

Adsız dedi ki...

bende oks ye gircem ama hiç birinize sanş dilemem delimiyim ben :P

Adsız dedi ki...

inşallah ben ve arkadaşım oks yi kazanırız

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar üzülmenize gerek yok
bende oks ye giricem.inşallah allahın izni ile kazanırız
hepinize başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

GERÇEKTEN OKS DEN BNDE BIKTIM ALİE BASKISI DERSHANE BASKISI DERKEN HAYATTAN BESDİK...

Adsız dedi ki...

uff bitti sayılır bu kadar emek boşa gitmesin büyük ihtimalle kazanıcam allahın izniyle türkiyede 192. oldum inş oksde de böle olur bi de aranızda ben kesin kazanırım diyen var mı???

Adsız dedi ki...

arkadaslar hiç korkmayın sizin kı cok kolay olur siz sadece calısmaya bakın rahat olun kendınızı sıkacaks eyllerr giymeyın relax olun yter:)

Adsız dedi ki...

oks yi çok zor görmeyelim kendimize güvenirsek zorlan mayız.

Adsız dedi ki...

oks yi bir canavar olarak g�r meyin kendinizi sitreze katmay�n biraz kendinize g�venin kendinize g�venirseni fazla zorlanmazs�n�z

Adsız dedi ki...

ya oks okadar zor deil hiç bisey insanın kendinden önemli olamaz bazı seyleri de kısmet olarak algılayın unutmayın ki siz olmasaydınız sizin oks sonucunuzda olmazdı ve sizden sonra gelen oks için kendinizi mahfetmeyn:)

Adsız dedi ki...

ya oks çok kolaymış okadar heycana gerek yokmuş

Adsız dedi ki...

ya ben şuan oks ye girdim çok kolay hiçbirşey yok kendine güven yeter çocuk oyuncağı ok

Adsız dedi ki...

yha kankiler tamm artık rahat olun bende geçtim o aşamadan hem OKS oldu bitti şimdi hayırlısıyla sonuçları bekliyecez işallah hepiniz iiiiii alırsınız benim kardeş de girdi şimdi rahat rahat hayatın tadını çıkarmaya başlıyın aman dikkat kenelerden uzak durun

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sınav çok kolaydı. benim 85 netim var.herkes netini yazsın

Adsız dedi ki...

sınava giren tim arkadaşlarıma başarlar inşallah ben ve arkadaşlarımın hepsi kazanır _ibo

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar sonunda sınavı atlattık inşallah iyi sonuçlar alırız hepimiz.Tercihlerinizi akıllıca yapın hepinise kolay gelsin OKS YE SBS YE VE ÖSS YE GİRECEK OLAN ARKADAŞLARIMA BAŞARILAR DİİİİİİLERİM:)

Adsız dedi ki...

oks yi bulanın allah cezasını wersin o kişiyi bulanı bulursam ağzını burnunu dağıtıcam çok çalışmıştım lanet olsun 65 netim war nereye gircm ya annem ztn bağırıp duruoooo:((((

Adsız dedi ki...

ya oksyi bulanın allah cezasını wersin lanet olsun çok çalışmıştım 65 netle nereye gircem oooffff annem ztn bağırıp duruyo hayatım mafoldu:((

Adsız dedi ki...

çok kolaydı ben 96 yaptım ama taban puanları yükseliceği için pek bişey değişmedi 53 tane 100 varmış

Adsız dedi ki...

ya lütfe cevap verin 72 net var antalya da bir anadolu lisesine girebilirmiyim

Adsız dedi ki...

sbs çıktı o nasıl bişey daha mı zor taban puanlamaları biraz ss hakkında bilgin varsa bana yazarmısın...

Adsız dedi ki...

merhaba ben oks ögrencisiyim
net yapabilmem çok yüksekenaz 65 an fazla70 net bekli6yorum
sorular aşırı kolaydı
hic zorlanmadım
en cok istedigim meslek deniz subayı olmak vatanıma hayırlı olmak hoscAKALIN sumeyya moran

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar sağlık meslek liselerine 200 küsür puanla girebilir miyim lütfen cevap yazın???

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende son oks kurbanıyım.dershaneye gittim çok çalıştım ama malesef sınavda soruları yetiştiremedim ve heyecanlandım.o yüzden çok çok üzülürek ve utanarak sölüyorumki 40 net yaptım sizlerle paylaşmak istedim. en büyük isteklerimden birisi anadolu öğretmen lisesini kazanmaktı ama oks hayatımı mahvetti:(:(:(

Adsız dedi ki...

bunca sene çalış çabala sonrada kötü bi lise gelince şap diye oturuyoz böle işin ben yha!!!!!

Adsız dedi ki...

oks ye girdm sanırım 87-88 netm falan war çok fazla kolaydı bu sorulardakzanmak zor olmadı denzli anadolu lisesine rahat girebilrm die düşünyorum bnce gayet kolaydı osym den bize bi süpriz oldu

Adsız dedi ki...

bir siteye bakıyoruz 300 küsür cıkıyor milli egıtım sitesine bakıyoruz 200 kusur cıkıyor ne bu ya oks berbat hayatımızı batırdı of ya ne olcak şimdi ailemizden yiyecegımız dayagı dusunmuyorlar ki hiç

Adsız dedi ki...

291.688 puan aldım acaba sağlık maslek lisesine girebilirmiyim yaa kaydırMA YAPMIŞIM YA OFFF EVDEKİLERE NEDİCEM
YAZAN AYIŞIĞI

molly dedi ki...

bugün arkimle oks sonucunu öğrendk ve yıkıldık bttk öldük.çünkü sonuç diploma notları ile birlikte verilmişti. öle işte çok kötüyz siz kaç aldınız bize yorum yapın ve moral verin biz 333 aldık nereye girebiliriz nütfen bize fikir verin arkadaşlar sizi öpt. bye

Adsız dedi ki...

OKS KADAR SÇMA Bİ SINAV YOK BENCE ÇOK APTALCA ÇOK SİTRESLİ BEN GİRDİMDE BERBAT BİŞEY BEN OKS YÜZÜNDEN 3 KİLO VERDİM!!!

Adsız dedi ki...

oks sinavına girmiyceklerin adına çok sevindim çunku çok berbat bir sınav

2008 OKS SINAVI VE 2007 OKS TABAN PUANLARI - 2007-2008 OKS TABAN PUANLARI-OKS SONUÇLARI