08 Haziran 2008

2007 OKS TABAN PUANLARI

2007 oks taban puanları açabilmek için adobe reader bilgisayarınızda yüklü olmalıdır
Ortaöğretim Genel Müdürlüğü Fen ve Sosyal Bilimler Liseleri Kontenjan Listesi (Tablo-1) (Pdf)

Ortaöğretim Genel Müdürlüğü Anadolu Liseleri Kontenjan Listesi (Tablo-2) (Pdf)

Erkek Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-3) (Pdf)

Kız Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-4) (Pdf)

Ticaret ve Turizm Öğretimi Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-5) (Pdf)

Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-6) (pdf)

Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-7) (Pdf)

Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Kontenjan Listesi (Tablo-8) (Pdf)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben oks ye gıremedım neden dereseniz tedavi goruyorum ama okulum ıcın duz lıseye gıtcem ama once saglık dedim bende arkadaslar ama ınsallah siz iyi yerler kazanırsınız kazanırsınız ben gıremedım ne yapalım arkadaslar ben sıze bırsey soylım ne varsa okumakta var hepimizin ALLAH yardımcısı olsun arkadaslar

Adsız dedi ki...

oks sınavıne giremediğin için üzülme bence okadar sen artık öss düşün çünkü önemli olan üniversiteyi kazanmak sana tavsiyen he bu arada geçmiş olsun arkadaşım belki sana oks talip olmamış olabilir önemli olan geride kalanları değil gelcek günlere zamanına bak.
gerçekten senin için çok üzüldüm.

Adsız dedi ki...

çok güzel bi site yapanların eline salık ben bu site sayesinde okulumu seçdim ve çok büyük bi dertden kurtuldum çoooooookkkkkk teşekkürler((-_-))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben salaklık ettim
kazanamadım ama diploma notum çok yüksek ama teksorunum var testlerde başaramadım .neyse kazananları tebrik ederimmmmmmmmm........

2007 OKS TABAN PUANLARI - 2007-2008 OKS TABAN PUANLARI-OKS SONUÇLARI